Köpa Impressionistiska City-scapes

Jag har letat efter impressionistiska stadsbilder i olika medier att dekorera mitt hem med. Det finns så många bra konstnärer att välja mellan.

Jag har beslutat att jag vill ha en impressionistisk stadsbild målad i olja. Jag kommer att köpa en som heter Regnvåta gator som är målad av en konstnär som finns på Capricorn Art Gallery. Konstverket är målat på en 50 X 60 cm duk, men du kan få den i 60 x 90 eller 90 x 120 cm om du så önskar.

Målningen heter Regnvåta Gator och är bara en av många oljemålningar av hög kvalitet som finns på Capricorn Art Gallery. Där finns också mängder av annan modern konst, abstrakt konst och har ett rikligt sortiment för dig som vill köpa tavlor.


Regnvåta gator

Kommentarer
Postat av: Hanna Ek

Vilken fin design du hade! Kolla gärna in på min blogg och var med och tävla om ett presentkort på H&M, kram.

2012-03-09 @ 04:19:01
URL: http://hnny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0